  • Data: 2015-02-03 16:20:26
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "S" maqo39$rn3$...@n...news.atman.pl

    > W tych masz darmowe bankomaty, jak mówisz, ale oferta tak marna, że nie warto tam
    trzymać
    > oszczędności. Problem w tym, aby kilka profitów kumulowało się na jednym RORze.

    W Mille i w Citi nie ma problemów z białkomatami.
    W Mille jest KO -- obecnie 3.3% dla noworodków.

    > Nadal nie rozumiem, co chciałeś powiedzieć. Getin, IB

    Klonownice są u mnie wciągnięte na indeks instytucji zakazanych.

    > i Meritum nie

    Meritum -- pieni się o wszystko. [o msze, o odpusty, o świętych,
    o nadania i sakramenty, o szalbierstwa i nadużycia -- niemal jak
    państwo polskie]

    > pracują w weekend i nie ma możliwości załatwienia czegokolwiek w niedzielę na
    przykład. W EB jest taka szansa.

    I co z tej szansy? Co załatwiasz w aglomarmurze EB?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'