  • Data: 2015-02-03 21:02:21
    Temat: Re: 4% na koncie Prestige
    Od: gral <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-03 o 14:42, S pisze:

    > Proponuję, aby ktoś z grupy przetestował. Jak zadziała - chętnie się
    > skuszę. Swego czasu podobnie było z Kredyt Bankiem. Miało być
    > wynagrodzenie, by podbić oprocentowanie ROR do 7%, a w praktyce
    > wystarczył zwykły przelew.
    >
    > W Getinie też przy wynagrodzeniu są profity, np. podwyższone
    > oprocentowanie lokat. Moda jakaś ;-)

    Ja nie przetestuję, bo tak się składa, że od stycznia przekierowałem tam
    pensję. A tu taka miła niespodzianka :)
    Jest to zdecydowanie uczciwsza oferta, bo obejmuje również
    dotychczasowych posiadaczy. A w takim Syncu dali 3% (do 5k) ale tylko
    dla nowych kont, założonych po którymś tam. Dodatkowo są tacy bezczelni,
    że niedawno wszystkim, także starym klientom, wysłali oszukańczy spam
    reklamowy "Czy wiesz, że możesz mieć 3%? Przekieruj pensję!" Chamstwo
    (eufemistycznie: brak profesjonalizmu).