    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 400zł od expekt.pl...
    Date: Thu, 3 Oct 2013 11:47:32 +0200

    Użytkownik "Zibo" napisał w wiadomości
    W dniu środa, 2 października 2013 20:58:45 UTC+2 użytkownik xbartx
    napisał:
> [...]

    Swoja droga to mnie dziwilo - zawsze mi sie wydawalo ze oni probuja
    wyrownac pule wygranych, ale nie - jest wspolczynnik ustalony z gory.

    Po co do innego - niech zona zalozy o tego samego.
    Albo brat, a moze i my sami drugie konto na drugie imie i drugie konto
    w banku :-)

    Kiedys taka promocja miala pare zastrzezen - klient musial cos tam
    doplacic, i przepuscic wygrana co najmniej przez 3 gry ze stosunkiem
    wiekszym niz 1:2 ...
    i z tego mi wychodzilo ze statystycznie to nic nie doplaca :-)

    J.