eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki5.000, mbank, czas max 2 miesiące. jaką lokatę polecacie? › Re: 5.000, mbank, czas max 2 miesiące. jaką lokatę polecacie?
  • Data: 2003-07-18 08:21:32
    Temat: Re: 5.000, mbank, czas max 2 miesiące. jaką lokatę polecacie?
    Od: "MrMrooz" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@w...pl napisał(a):

    > Czy wogóle warto zakładać lokatę na tak małą sumę na tak mały okres czasu?
    W mbanku masz 3 opcje - lokata na 2 miesiace o stalym % - 4, ale musisz
    wytrzymac 2 miesiace
    eMax - 3,9 - nie jestes ograniczony czasowo
    fundusze - na pewno obligacji lub pieniezne, ale musisz zaakceptowac ryzyko.

    Dla przykladu:
    SEB 2 (Obligacji) - za ostatnie 24 dni wyszlo mi ok 0,42% co rocznie daje
    troche ponad 6%
    Skarbiec Obligacja - rowniez za 24 dni -0,42% (minus) co rocznie mozna
    szacowac na -6% - prawie na pewno to sie zmieni na plus, ale przy 2
    miesiacach moze sie okzazac ze nic nie zarobilem a nawet stracilem.

    Przy funduszach trzeba pamietac tez o jednym - na tak krotki okres bardzo
    duzo zalezy czy masz sszczescie i kupisz w lokalnym dolku, a sprzedaz w gorce
    czy na odwrot.

    Michal M