eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki5 PLN - koszt darmowej wypłaty w bankomacie - oczywiście Alior BankRe: 5 PLN - koszt darmowej wypĹ,aty w bankomacie - oczywiÂście Alior Bank
    From: "mx" <@m...@o...pl@>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 5 PLN - koszt darmowej wypĹ,aty w bankomacie - oczywiÂście Alior Bank
    Date: Tue, 13 Jan 2009 19:26:16 +0100

    > U mnie zakupowe na www nazywa się tak samo jak zwykłe. Musisz sprawdzić
    > w umowie w polu "wariant rachunku" (może być "konto osobiste" albo
    > "konto zakupowe" - to drugie ma opłatę za obce bankomaty).
    >
    > --
    > MiCHA

    To chyba dobry trop, ale w umowie nie widzę takiej pozycji jak "wariant
    rachunku" ani słów "osobiste" czy "zakupowe". W paragrafie 1 jest coś
    takiego " Lokata nocna w koncie (Money Market Account). Zresztą na druku
    umowy są tylko nazwiska, adres, podpisy i pieczątka, bez daty. Tam nie ma
    miejsca na wpisanie czegoś więcej. Kolejna wypłata i znowu 5 zł, odpowiedzi
    na reklamację brak.