  • Data: 2013-05-17 12:42:04
    Temat: Re: ,,50 za 500"
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-16 20:31, Nika napisał(a):
    > Do mnie przyszła dzisiaj.Wczytałam się w ten regulamin pisany
    > czcionką 5 p. i tam znalazłam następujący punkt:
    >
    > 90. Nabywca oraz Posiadacz zobowiązuje się do nieprzekazywania
    > karty do następujących krajów: (tutaj długa lista, w większości
    > przypadki oczywiste, typu Libia, Somalia, ale również są zaskakujące
    > typy takie jak Turcja i Chiny).
    >
    > To "nieprzekazywanie" oznacza, że nie mogę karty sprezentować mojemu
    > hipotetycznemu acz możliwemu znajomemu z Chin? Czy też że w ogóle
    > nie wolno mi używać jej w transakcjach z krajami z czarnej listy
> [...]

    przekazać -- przekazywać
    1. <<powierzyć komuś coś>>
    2. <<powtórzyć komuś jakąś informację, czyjeś polecenie, słowa itp.>>
    3. <<wysłać jakiś bodziec, sygnał, impuls do jakiegoś urządzenia, narządu
    itp.>>
    4. <<wpłacić pieniądze do banku lub na pocztę, zlecając wypłacenie ich
    temu, na czyje nazwisko lub konto zostały wpłacone>>

    --
    TrzyLinie