  • Data: 2016-06-10 20:26:20
    Temat: Re: 500+ w bonach
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    HGW już dawno temu obiecała miejsce w żłobku dla każdego dziecka.
    Żłobek jest, oczywiście nie ten obiecany przez p0lityczne qrwy (bo która p0lityczna
    qrwa dotrzymywała by jakichś tam p0litycznych obietnic dla ciemnych lemingów), ale
    niepubliczny za 1150 zł miesięcznie (w tym 150 zł wyżywienie/catering).
    Czyli 500+650=1150
    Już wiesz po co jest plus?

    -----
    > sorry za małe OT, ale zastanawia mnie ten plus na końcu każdego programu.
    > każdy rodzic dostaje równą wielokrotność 500zł i żadnego plusa nikt mu tutaj nie
    dokłada.
    [...]
    > macie jakieś inne koncepcje, co oznacza ten plusik lub krzyżyk obecny w nazwie
    programu?