  • Data: 2016-06-10 21:12:03
    Temat: Re: 500+ w bonach
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Tom N" 1...@i...dyndns.org.invalid.16061
    0.invalid

    > Skoro byłes przez urzędników kontrolowany,

    Skoro...
    Muszę meldować się codziennie. Więcej -- dwa razy dziennie!
    Powaga! Tego sobie urzędnicy ;) życzą, ale na szczęście nie
    muszę do tego używać systemów M$ -- mogę z Androida...

    Wczoraj przegapiłem meldunek... Dziś musiałem stawić się na wezwanie. ;)
    (akurat wszystko to prawda, choć stawienie nie miało związku z brakiem meldunku)

    > Patrzysz pod nogi, żeby się o źdźbło nie potknąć?

    Tak -- 07 czerwca dostrzegłem brak nakrętki na prawym przednim kole.
    Nie została skradziona -- bo to była nakrętka zabezpieczająca.
    Odkręciła się. Na lewym dokręciłem ręką -- około dwa obroty.
    Nastawiłem klucz na 130 Nm i dokręciłem wszystkie nakrętki.

    Można powiedzieć, że tylne koła były dokręcone, natomiast
    przednie raczej słabo. Jedne nakrętki dokręciłem o pół
    obrotu, inne o ćwierć, jeszcze inne o 3/4 obrotu, a jedną
    (zabezpieczająca na lewym przednim kole) najpierw ręką
    dokręciłem o dwa obroty, następnie dokręciłem kluczem...

    -=-

    Co do bonów -- nie mam dzieci, więc mnie 500+ nie interesuje bezpośrednio.
    Wolałbym zarabiać i nie brać 500 pln miesięcznie. Moje zdanie o pomocy
    państwa wypowiadam wielokrotnie i uważam, że rządzący tymi metodami
    chcą przekupić ludzi i Boga, aby wykupić się z kar za zbrodnie na
    ludziach takich jak ja. :)

    Ponieważ dostałem pozwolenie na publikacje, o mej przygodzie piszę publicznie:

    http://panoramafirm.pl/podlaskie,,bia%C5%82ystok,zdr
    ojowa,4_lok._1/wulcar_pawel_golec-zfzbsf_pad.html
    Wulcar Paweł Golec

    tel. 531 332 411
    ul. Zdrojowa 4 lok. 1
    15-364 Białystok
    woj. podlaskie

    https://www.facebook.com/wulcarpawel

    Jako rekompensatę zażyczyłem sobie zabezpieczającą nakrętkę, choć zauważyłem, że:

    - zostałem narażony na poważny wypadek
    - ucierpiały felgi
    - ucierpiały piasty

    ale moje żądania uznano za wygórowane. :)
    (gdyż trzeba by było kupić i dać mi nowy komplet z unikalnym
    kluczykiem i zabrać ode mnie 3 nakrętki z innym unikalnym kluczykiem)

    Słyszałem od winowajcy różne herezje typu -- potrzebne są dokładne dane mego
    samochodu
    i potrzebna jest nakrętka na wzór, aby sprawdzić stożek, gwint, średnicę itd...

    Tak więc zadzwoniłem do salonu, w którym kupiłem i samochód, i felgi, i nakrętki,
    wyjaśniłem to i owo i zapytałem, ile kosztuje komplet. Powiedziano mi, że około
    360 pln, ale za 200 pln mogę kupić i nie potrzebne są żadne dodatkowe dane mego
    samochodu.

    Oddzwoniłem do WulCaru i dowiedziałem się, że NordAuto to kiepska firma...
    Taka polska rzeczywistość. :)

    Zero odpowiedzialności, choć naród masowo uczęszcza na procesje, msze święte,
    przyjmuje sakramenty, wyznaje wiarę w jedynego i sprawiedliwego Boga. :)

    -=-

    Nie mam dzieci i mnie nie kontrolują urzędnicy, natomiast
    zdumiewa mnie zejście grupy na psy tak zwane. :)
    Meldunki składam w związku z leczeniem. Można by powiedzieć, że
    leczę psychikę ;) -- bo 'psyche' to tchnienie, a ja mam z tym problemy. :)

    Dziś znów drastycznie spadło natlenienie krwi -- i to w parę godzin po
    przyjęciu leków rozkurczających oskrzele.