  • Data: 2011-09-27 12:54:40
    Temat: Re: 50mln w lotto do ktorego banku skierowac ?
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "bzdreg" j5pefp$5l8$...@n...onet.pl

    > To przytocz.

    To nie ta grupa, ale...

    Przyszła do banku starowinka, że chce założyć konto. Ale ponieważ chce
    dużo wpłacić, to chce rozmawiać z dyrektorem. Oczywiście pozwolono jej.
    Rozmawia z dyrektorem, coś-tam nawija o niedawnym spieniężeniu
    rodzinnych skarbów i mówi o jakiejś astronomicznej (jak na osobę
    fizyczną) kwocie, chęci powierzenia w zarządzanie itd. No to dyr. się
    podrajcował i huśta babinkę. Ona to oczywiście przyjmuje z godnością i
    mówi, że na koniec ma osobistą prośbę, że skoro panu dyr. ma zamiar
    powierzyć cały swój majątek, to chciałaby się upewnić, czy on ma jaja.
    Namacalnie. No to on się zgadza.
    Wtedy ona mówi "no to proszę się uśmiechnąć do ukrytej kamery i gościa,
    z którym założyłam się o tę sumę, że będę dziś trzymała dyrektora banku
    za jaja".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.