  • Data: 2014-02-26 21:46:12
    Temat: Re: 50zł od BzWBK
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-26 20:24, osa pisze:

    > To może być trop... bo u mnie w lutym poszło pierwsze PZ ;) Zawsze warto
    > mieć jakąś teorię spiskową na boku ;)

    Ja dostałem już 10x50zł, PZ było, czekam na 200zł w marcu ;). Jedyne co
    zauważyłem to więcej telefonów z propozycjami spotkań, pomimo tego że
    kategorycznie odmawiałem dzwonili nadal (mam zgodę w systemie ze względu
    na promocję). Musiałem pierwsze pięć cyfr numeru stacjonarnego do
    czarnej listy wrzucić bo zmieniali końcówki ;).

    Konto do usunięcia.