  • Data: 2014-03-31 01:25:47
    Temat: Re: 50zł od BzWBK
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > "Waldek" lh8vs4$jn$...@n...news.atman.pl

    > () Kredytówka i debet oraz 10 miesięcy po 5 dych -- co można
    > było wyciągnąć jeszcze?
    > () Jakie 200 27.03.2013? Poleciłeś komuś?

    To 200 to była premia ale nie od WBK lecz pracodawcy
    i byla to pierwsza zaksiegowana operacja na r-ku,
    wiec data otwarcia przypada na marzec 2013

    W kwietniu byla pierwsza "regulaminowa" wplata pensji
    Pierwsze 50 zeta (promocyjne) bylo wyplacone 29.05.2013
    No i był jeszcze aktywny program polecen innych duszyczek

    Więcej nie pamiętam ... wysoki sądzie ;)