  • Data: 2006-05-28 18:47:48
    Temat: Re: 5zł za wyciąg KK mBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mm" <j...@c...barg.sv> wrote in message
    news:e5cpjk$74k$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W przypadku rezygnacji z otrzymywania wyciągów do kart kredytowych w
    formie
    > elektronicznej będziesz otrzymywał je w formie papierowej na
    zarejestrowany
    > w mBanku Twój adres korespondencyjny.
    >
    > Jednocześnie informujemy, że od 1 września 2006 r. za wysyłkę papierowych
    > wyciągów do Twoich kart kredytowych będziemy pobierali miesięczną opłatę w
    > wysokości 5 zł".

    Czy to znaczy, ze nie mBank chce zmusic wszystkich do odbierania wyciagow
    elektronicznych? To nie jest fair, bo wyciagi elektroniczne nie sa
    odpowiednio zabezpieczone. Wg. mnie aby wdrozyc takie rozwiazanie nelezoloby
    szyfrowac wyciagi, udostepnic kazdemu klientowi skrzynke mailowa na serwerze
    banku lub przyjac takie rozwiazanie jak w Citi gdzi klient mailem otrzymuje
    tylko informacje o wyciagu, a sam wyciag pobiera z serwisu transakcyjnego.

    > To jakiś idiotyzm. Widocznie, to rozwinięcie nowych pomysłów wdrożonych
    już
    > w MultiBanku. Mnie papier nie jest potrzebny (w citi też mam wyciągi PDF),
    > ale jest grupa klientów, co im ten papier jest potrzebny.

    Ciekawe, czy mBank bedzie wyciagi elektoniczne akceptowal przy przenoszeniu
    karty ;).

    > Mają być w wakcje wyciągi PDF i xls.

    Moga byc w dowolnym formacie. Wazne aby byly zaszyfrowane w innym wypadku
    dochodzi do ujawnienia tajemnicy bankowej. Dlatego wlasnie klienta zmusza
    sie do zlozenia oswiadczenia woli, ze chce otrzymywac wyciagi poczta
    elektroniczna. Wtedy bank ma czyste rece.

    MK