  • Data: 2008-11-21 16:27:47
    Temat: Re: 7 dni roboczych na wydanie karty - Alior
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja moge dodac ze do zony dzwonili takze przy wiekszej platnosci z
    > debetowki (platnosc za hotel za granica, hociaz 2 miesiace wczesniej
    > placila jeszcze wiecej i nie dzwonili - ale to byl inny hotel - moze o
    > to chodzilo? ).

    Moje transakcje były w różnych miejscach. Jedna w Bukareszcie, druga
    już w Warszawie za 2 godziny, choć były na niewielkie kwoty.
    Zwyczajnie system alarmuje pracowników, bo tu może być podejrzenie, że
    karta jest skradziona.
    Inna możliwość jest taka, że klient nagle robi dużo transakcji, albo
    kwota transakcji jest wysoka, np. kilka tysięcy złotych.