    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 7 grudnia - wycofujemy pieniądze z banków
    Date: Tue, 23 Nov 2010 13:34:49 -0600

    On 11/23/2010 1:27 PM, JanKo wrote:
    > Agent MarekZ nadaje:
    >
    > Mnie upadek "systemu" nie interesuje. Bardziej mnie interesuje
    > eksperyment społeczny. Czy ludzie odważą się wyciągnąć własne pieniądze
    > z banku?

    przede wszystkim należy sobie odpowiedzieć a po co mieliby to robić.

    tak dla jaj zrobi to nie wielu bo tylko tylu bedzie sie chciało.
    reszta zrobi to (a właściwiej będzie próbowała to nieskutecznie zrobić)
    jak się ich postraszy, ze stracą kasę.

    a dlaczego nieskutecznie? bo w myśl prostej zasady: "nie mamy pańskiego
    płaszcza i co nam pan zrobisz?"

    > Jeśłi nie mają odwagi to czy tak naprawdę te pieniądze należą
    > jeszcze do nich czy już do banku?

    odwaga nie ma tu nic do rzeczy, bardziej rozsądek albo jeszcze
    dokładniej odporność na czyjąś głupotę.