  • Data: 2012-06-05 18:17:00
    Temat: Re: 7% na koncie oszczędnościowym w Banku Millennium
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Cze, 12:06, lolekanabolek <l...@g...com> wrote:
> [...]
    i/produkty-oszczed...

    > wnioskuje, że konto Oszczędnościowe Codziennie Więcej oraz konto
    > Oszczędnościowe Twój Cel nie łapią się na tą promocję i trzeba otworzyć
    > zwykłe Konto Oszczędnościowe??

    Z regulaminu promocji: "Konto Oszczednosciowe - rachunek
    oszczednosciowy otwierany na podstawie umowy
    na czas nieokreslony".
    KOCW i KOTC - oba są rachunkami oszczędnościowymi zawieranymi na czas
    nieokreślony. Czyli powinny się łapać (prócz oczywiście zwykłego KO).
    Oprocentowanie promocyjne dotyczy Konta Oszczędnościowego, czyli
    pojedynczego produktu. To by dawało 3x50k.
    Chyba, że ktoś to inaczej interpretuje. Ktoś może pytał ?

    Nie wiem tylko jak do tego podchodzi bank, bo na stronach o promocji
    jest tylko przy KO.