  • Data: 2009-06-25 08:45:42
    Temat: Re: 7% na lokacie wspólnej OF - miło :)
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:465a40e8-49ee-43a9-9a3c-03c6341c834e@n21g2000vb
    a.googlegroups.com

    > Przynajmniej OF nazwalo rzeczy po imieniu, a nie pisalo o "podmiotach
    > trzecich" jak konkurencja. To raczej liczy im sie na plus?

    IMHO tak, ale mogę się mylić. W końcu mądrzy ludzie kiedyś mi mówili, że
    przejrzystość w finansach to podstawa.

    > A z ciekawosci zajrzalem komu np. Pekao SA udostepna dane posiadaczy
    > kart (tez nazywaja rzeczy po imieniu). Rezultat ponizej:
    > SIA - SSB S.p.A. z siedzibą w Mediolanie, Włochy
    > Policja, Prokuratura

    Podyktowane to jest (?):
    1. Powiązaniami kapitałowymi żubra z UniCredit
    2. Wyczuleniem Włochów na pranie brudnych pieniędzy i wszelkiej lewizny z
    nimi związanej (pozdrawiam wszystkich, którzy mieli tzw. kontrole krzyżowe
    włoskiego jak i polskiego US)

    > Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe Ergo Hestia S.A.
    > HESTIA KONTAKT Sp. z o.o.
    > Cardif Assurances Risques Divers S.A. Oddział w Polsce
    > Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Cardif Polska S.A
    > Towarzystwo Ubezpieczeniowe Allianz Polska Sp. z o.o.
    > Travelex Global & Financial Services Ltd, United Kingdom,
    > Priority Pass Ltd. PO Box 120, Croydon CR9 4NU, United Kingdom

    Trochę dużo tego... i co dziwne np. taki Allianz raczej nie jest z nimi
    powiązany kapitałowo... :/