  • Data: 2009-06-25 12:52:21
    Temat: Re: 7% na lokacie wspólnej OF - miło :)
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Cze, 06:57, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > bradley.st - WHY?

    Standardowa odpowiedz (wystepuja rozne wariacje) brzmi:

    "Dziękuję za zainteresowanie ofertą XXXX Banku S.A
    W odpowiedzi na pytanie pragnę poinformować, iż w chwili obecnej
    podpisanie umowy i aktywowanie rachunku możliwe jest wyłącznie na
    terenie kraju. Nie posiadamy szczegółowych informacji, kiedy do
    oferty będzie wprowadzona możliwość podpisania umowy na odległość."

    opcjonalnie:

    "Na chwile obecna nie ma mozliwosci wyslania kuriera za granice."

    OF jako jeden z nielicznych nie "brzydzi" sie moimi pieniedzmi i
    umozliwia inwestycje bez przyjazdu do Polski.