eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki700 tys. klientów mBankuRe: 700 tys. klientów mBanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Date: Thu, 7 Oct 2004 21:08:25 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179062042.chello.pl
    Message-ID: <ck447g$dv5$1@news.onet.pl>
    References: <ck3ejl$kna$1@news.onet.pl> <ck3fi8$6e1$1@news.onet.pl>
    <ck41ll$iut$1@korweta.task.gda.pl> <ck41v6$jnn$1@news.onet.pl>
    <ck422q$kr3$1@inews.gazeta.pl> <ck42er$kgk$1@news.onet.pl>
    <ck42l5$kr3$2@inews.gazeta.pl> <ck4317$pcn$1@news.onet.pl>
    <ck4395$r0c$2@inews.gazeta.pl> <ck43kk$4mm$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179062042.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1097176112 14309 62.179.62.42 (7 Oct 2004 19:08:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 7 Oct 2004 19:08:32 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:318915
    [ ukryj nagłówki ]

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Może :-) Ale jak jeszcze nie przejął ich PKO BP, to przelewy były też
    > po 99 gr. a bankomatów/placówek nie było tyle i za darmo. I jakoś
    > żyli :-)

    Az trzeba bylo 50 tys (1/5 wszystkich klientow) pomoc w rozstaniu sie z
    bankiem ;) Tak dobrze zyli.
    Podejrzewam, ze w mBanku ta liczba martwych kont moze siegac wiecej niz 30%.
    Wprowadzenie oplat za prowadzenie byloby strzalem w kolano ;)
    I nie dlatego, ze to zmiana filozofii banku ;) tylko dlatego, ze przy takiej
    ilosci klientow trzebaby bylo niezle rezerwy utworzyc.
    Powiedzmy 1 zl miesiecznie to juz daloby nam ok 200 tysiecy rezerw
    miesiecznie.
    Koszty wysylania upomnien, telefonow i tak dalej - niezla operacja
    logistyczna i finansowo tak sobie wyglada.
    Mozna to bylo robic z 2 lata temu ;) ale nie teraz.
    W momencie jak walcza o wyniki - samobojstwo. Dlatego pewnie to przewazylo,
    ze zdecydowano sie na oplaty za przelewy - charguje sie klientow "aktywnych"
    i liczy, ze tych innych sie kiedys moze zaktywizuje. W sumie czemu nie -
    maja dane - moga wyslac odpowiednie informacje, ze aby aktywowac konto ....

    Fakt jest faktem - cala para leci teraz w mBank - pytanie dlaczego :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1