eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki700 tys. klientów mBankuRe: 700 tys. klientów mBanku
  • Data: 2004-10-07 19:08:25
    Temat: Re: 700 tys. klientów mBanku
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Może :-) Ale jak jeszcze nie przejął ich PKO BP, to przelewy były też
    > po 99 gr. a bankomatów/placówek nie było tyle i za darmo. I jakoś
    > żyli :-)

    Az trzeba bylo 50 tys (1/5 wszystkich klientow) pomoc w rozstaniu sie z
    bankiem ;) Tak dobrze zyli.
    Podejrzewam, ze w mBanku ta liczba martwych kont moze siegac wiecej niz 30%.
    Wprowadzenie oplat za prowadzenie byloby strzalem w kolano ;)
    I nie dlatego, ze to zmiana filozofii banku ;) tylko dlatego, ze przy takiej
    ilosci klientow trzebaby bylo niezle rezerwy utworzyc.
    Powiedzmy 1 zl miesiecznie to juz daloby nam ok 200 tysiecy rezerw
    miesiecznie.
    Koszty wysylania upomnien, telefonow i tak dalej - niezla operacja
    logistyczna i finansowo tak sobie wyglada.
    Mozna to bylo robic z 2 lata temu ;) ale nie teraz.
    W momencie jak walcza o wyniki - samobojstwo. Dlatego pewnie to przewazylo,
    ze zdecydowano sie na oplaty za przelewy - charguje sie klientow "aktywnych"
    i liczy, ze tych innych sie kiedys moze zaktywizuje. W sumie czemu nie -
    maja dane - moga wyslac odpowiednie informacje, ze aby aktywowac konto ....

    Fakt jest faktem - cala para leci teraz w mBank - pytanie dlaczego :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1