    From: Jeremiasz Kafelski <j...@j...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: 920 SP500
    Date: Sat, 09 May 2009 13:05:47 +0200

    > Najwiekszy straszak na byki - stress test okazal sie niewypalem.
    Teraz juz
    > chyba tylko pod pozostaje sie podczepic... ;]

    Tak to byl straszak. Faktyczny poziom byl raczej smieszny. Sposob
    przeprowadzenia tak dziwny ze prosil sie o mataczenie.
    Efekt to 10 bankow pod kreska a nie dwa jak mawiali na poczatku. I nikt
    się tym nie przejął.
    Prawdę powiedziawszy sam nie wiem dlaczego. Ale faktem jest, zem sam
    siał panikę od poniedzialku bede szukal mozliwosci wejsca do pociagu
    jadącego na północ.
    To bardzo dziwna bessa. Przezylem juz 3 i zadna nie byla taka nierowna
    i stresująca.