    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Sat, 13 Feb 2021 02:10:06 +0100
    <rqq3r5$2kb$1@gioia.aioe.org> <rrgqus$1p5i$1@gioia.aioe.org>
    <rri0cr$58c$1@gioia.aioe.org> <rrp7ed$18p9$1@gioia.aioe.org>
    <rrq5l9$1lhd$1@gioia.aioe.org> <rru4pm$ms$5@gioia.aioe.org>
    <rs6vkt$14et$1@gioia.aioe.org> <rsbcnl$1dcq$1@gioia.aioe.org>
    <rsck58$83f$1@gioia.aioe.org> <5feaac6b$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <rsf2q2$11mp$3@gioia.aioe.org> <rsj1cb$1duc$2@gioia.aioe.org>
    <rsn03p$i34$1@gioia.aioe.org> <rsr8ac$1ke7$1@gioia.aioe.org>
    <rss9bt$djd$1@gioia.aioe.org> <rstrph$7ce$1@gioia.aioe.org>
    <rt7i90$r4r$1@gioia.aioe.org> <rt82vp$nud$1@gioia.aioe.org>
    <rt9hkb$1ntp$1@gioia.aioe.org> <rtb90s$l2q$1@gioia.aioe.org>
    <rtek41$ikh$1@gioia.aioe.org> <rttiq7$aoe$2@gioia.aioe.org>
    <ru6bro$fp4$2@gioia.aioe.org> <rumtin$1beg$1@gioia.aioe.org>
    <rvgjj8$44e$3@gioia.aioe.org> <rvsq4d$1pu1$4@gioia.aioe.org>
    <s05qfh$1ffq$6@gioia.aioe.org>

    "trybun" s05qfh$1ffq$...@g...aioe.org

    > Zwykła reakcja na fakty kogoś kto żyje w swoim Matriksie.

    Być może masz rację -- nie żyję w żadnym (w szczególności
    Twoim czy sędziów białostockiego SA) Matriksie...

    > Co się dziwisz skoro nie chcesz się dzielić zarobkami
    > za klikanie na swoja stronę..

    Dzielę się -- lepsze sądy powszechne są dobrem ogólnym.

    Jeśli zaś masz na myśli zyski z reklam -- napisałem, że
    od M2M nie dostałem ani grosza... Zyskami (niezbyt wysokimi)
    z Agory dzieliłem się, ale Agora od wielu lat nie uczestniczy
    w tych raklamach...

    > Niech PiS zanim zacznie coś planować to chociaż teraz
    > trzyma się postanowień konstytucji. A te postanowienia są jasne

    Tak jasne niemal jak Twe wypowiedzi prezentujące Twe myśli... ;)

    > i dodatkowo jakieś kilka lat temu potwierdzone werdyktem TK,.
    > Ów trybunał orzekł że podatki nie mogą być źródłem ubóstwa
    > obywatela,. Tymczasem władycy doją wszystkich równo, dochody
    > na granicy nędzy nikogo nie zwalniają z obowiązku płacenia
    > podatku. I taka menda jedna z drugą mówi jeszcze o prawie
    > i sprawiedliwości.

    Od dziesięcioleci niemal nie mam dochodów!!!
    To efekt mej ,,współpracy'' z rzymskokatolickim Kościołem!
    (dokładniej -- efekt wspierania tegoż Kościoła szmalem,
    który kiedyś zarabiałem zdecydowanie nadmiarowo)

    > Nikt nie mówi "o pomocy", napisałem tylko o tym
    > co pozostaje do dyspozycji w razie awarii EGNOS .

    Czym miałaby być ta awaria wg Ciebie?
    (i jak ją ,,wykonać''?)
    Najbliższa stacja SDCM jest chyba
    w Kaliningradzie -- trochę daleko od Poznania...

    > Internet

    > Zdaje się że *tylko* internetem.

    Ale nie tylko A-GPS. ;)
    BTW -- nie jestem pewny, czy tylko internetem.

    Ale sęk w tym, że A-GPS dostarczyć Ci potrafi
    tego, co dostarczyć Ci potrafią satelity EGNOS
    czy SDCM...

    Naprawdę marnujesz mój czas!!!!!

    > Co by nie było - w opcji online fix gps jest łapany,
    > można powiedzieć - normalnie, opcja offline znacznie
    > wydłuża cały proces.

    A-GPS dostarcza (między innymi) informacje skracające czas fiksowania...
    (więc bez A-GPS fixowanie musi trwać dłużej niż z A-GPS)

    Być może jakaś aplikacja (może nawet GPSTest) kasuje te informacje nadgorliwie...

    --