    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: A bitcoin...
    <othmdq$a10$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@p...org>
    <otht3j$ilk$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@p...org> <m...@p...waw.pl>
    <otom69$r4v$2@node2.news.atman.pl>
    <5a00634b$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <otpt7q$vsb$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 6 Nov 2017 17:01:07 +0100

    On 2017-11-06, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    > "z" 5a00634b$0$15199$6...@n...neostrada.pl

    > https://stooq.pl/q/?s=btcusd&c=mx&t=l&a=ln&b=1
    >
    > Chyba jednak nie aż 3 razy, chyba, że w 2009. ;)
    > W 2014 w górę poszedł dolar.

    Z ciekawszych rzeczy, dzisiaj mi się rzucił w oczy:
    http://innpoland.pl/138463,banki-i-panstwa-pelnia-fu
    nkcje-pasozytnicza-w-cigu-2-lat-nadejdzie-kryzs-ktor
    y-ogoloci-polakow-z-pieniedzy

    "[...]

    Pytanie: A czy przeciętny Kowalski może się przed tym jakoś uchronić?
    Bohaterowie programu Discovery i poszukiwacze złota, Jarosław i Krzysztof
    Jabłonowscy opowiadają, że korporacje rzuciły się na Afrykę. Szukają tam
    złota i diamentów. To one mają je zabezpieczyć przed kryzysem.

    Odpowiedź: To dobry trop. W obliczu kryzysu osoby, które inwestowały
    w złoto fizyczne, dobre kryptowaluty oraz pewne ilości fizycznej
    gotówki w dolarach amerykańskich i frankach szwajcarskich mogą
    nawet relatywnie zyskać. Obawiać powinni się za to posiadacze
    przewartościowanych nieruchomości zakupionych na kredyt, obligacji
    oraz systemowych produktów finansowych, które kontrolowane są przez
    emitentów i brokerów a nie właścicieli. Pozostawiam otwartym pytanie,
    w które grupy aktywów częściej inwestuje przeciętny Kowalski. [...]"

    To tak tylko w kwestii braku wartości :P

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com