  • Data: 2017-11-15 15:22:29
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Problem się pojawia na styku wymiany BTC -> waluty tradycyjne.
    > Gdyż, bo, ponieważ na giełdy są nałożone restrykcje zapobiegania
    > praniu brudnych pieniędzy (w praktyce chyba to obowiązuje w podobnej
    > formie na całym świecie), więc giełdy weryfikują tożsamość obracających.

    Internetowe kantory i bankomaty też weryfikują?

    Niby kantor zleje na konkretne konto, ale czy na konto obracającego BTC?
    Ty obracasz BTC, ale mnie zapłacisz zamiast ,,zwykłymi'' fiatami, tymi,
    które otrzymasz w kantorze -- będąc moim dłużnikiem, podasz numer mojego
    konta do zlania, zamiast swego...

    Szukając Ciebie -- znajdą (i ukamienują?) mnie?...

    Na dodatek transakcja pomiędzy nami nie musi być lewa -- mogę Ci sprzedać
    coś legalnie, nie mając pojęcia o tym, że zapłacisz mi forsą pochodząca
    z lewego interesu... Nie muszę pilnować Twoich danych -- mogę Ci sprzedać
    telewizor, czyli coś, co nie jest ewidencjonowane jak samochód czy ziemia...

    Mogę nawet od Ciebie otrzymać zapłatę za paliwo na mojej stacji
    benzynowej -- Twoją kartą płatniczą?...

    Po takiej sprzedaży odwiedzą mnie mili panowie ;) i obwieszczą mi,
    że resztę swego życia spędzę na koszt społeczeństwa, bo na moje
    konto bankowe spłynęła forsa ze sprzedaży/zamiany BTC pochodzących
    z handlu czy produkcji narkotyków?... Albo dziecięcej pornografii?...

    > W BTC jest, a co autor miał na myśli, to nie wiem. :)

    Niepodważalność czy nieodwracalność?
    Podważalność transakcji BTC w trakcie trwania rzecz jasna jest.
    (aby nie dopuścić oszustów do gry)

    Ale odwracalności zakończonej transakcji BTC raczej ;) nie ma.
    (także -- aby nie dopuścić oszustów do gry)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......