  • Data: 2017-12-19 14:57:26
    Temat: Re: A bitcoin...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:p19566$ku5$...@n...news.atman.pl...
    "Liwiusz" p0vpv8$por$...@n...news.atman.pl

    >IMO ludzie mają głęboko zakorzenione podejście do uczciwości -- wielu

    az tak bardzo zakorzenione to nie.

    >ludzi by próbowało budować kolejne piramidy, póki by śmierć ich nie
    >powstrzymała, lub państwo...

    Ale piramida ma to do siebie, ze sie sypie sama.

    W pewnym momencie klientow zaczyna brakowac, a nakradles juz tyle, ze
    nie ma z czego oddac.

    Tylko kwestia, czy panstwo zdazy zaregowac przed czy po.

    Stad m.in. pare moich postow w sprawie Wolomina - ciekawi mnie, jak to
    tam naprawde, ile moze ukrasc bank :-)
    No ale bank udziela kredytow, zarabia na nich (przynajmniej na
    niektorych), to moze moze calkiem sporo.

    Tu akurat panstwo zadzialalo szybko ... a moze za szybko. A moze za
    wolno ?

    A jak widac z doniesien - banki tez maja duze mozliwosci oszukiwania
    organow kontrolnych.

    J.