    From: "Jacek" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A burdel w tym mBanku mają, panie Dzieju, burdel...
    Date: 4 Aug 2004 15:40:55 +0200

    > Jacek :-)))

    Gratuluję. Jacki są wierne :-)
    A tak a'propos Jacka, a właściwie Stefana.
    Taka historia _prawdziwa_ oparta na faktach _autentycznych_:

    Rzecz działa się kilkanaście lat temu w akademiku w Krakowie (co nie jest bez
    znaczenia). Kiedyś po południu zmógł mnie sen. Śpię. Po jakimś czasie się
    przebudziłem i co widzę? Siedzi, za przeproszeniem na mnie (spałem na plecach -
    dzieci dalej nie czytać!) i najwyraźniej mnie ujeżdża jakaś piękna blondynka.
    Patrzę na nią.
    Ona na mnie i mówi: Noch einmal Stefan!!!!!!!!!!!
    A ja na to: Ich bin kein Stefan (czytaj Sztefan).

    Co było dalej dalibóg nie pamiętam.

    Może podobnie było z Twoją kochanką?

    Jacek