  • Data: 2011-03-14 16:27:41
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
    Od: "mx" <@m...@o...pl@> szukaj wiadomości tego autora

    >A mnie infolinka powiedziala, ze karte wyslali w poniedzialek. Podobno
    >priorytetem. Cos chyba moj listonosz proznuje.

    Yes, yes, yes!

    Kurier przybył w piątek ok. 11, spotkał się zresztą z kurierem z Citi
    (konto). W Citi cisza, a z mBanku email przed południem (100% proponowanego
    limitu) i "Historia" cd.

    Wydanie karty 14-03-2011, 11:44 Wydanie wnioskowanej karty

    Modyfikacja danych Klienta 14-03-2011, 11:44 Modyfikacja danych
    Klienta w bazie danych mBanku

    Zakończenie procesu 14-03-2011, 11:44 Zakończenie procesowania
    wniosku - wydanie karty kredytowej