  • Data: 2011-03-19 21:57:53
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, działa ale powoli
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-17 21:10, mx pisze:
    > Poza tym zmieniła się OdC. Znikła kk, kg wzrósł z 50 na 85 tyś., ko
    > nadal 16.
    > W międzyczasie raz przenocował zwrot z US w kwocie 2328, wszystkie konta
    > i lokaty cały czas stan 0.00

    U mnie oferta stracila waznosc dzis, ale pojawila sie nowa, z waznoscia
    do kwietnia - spadla propozycja KO - teraz daja 48k. KG dalej wisi 100k.
    A co do obrotow to zastanawiam sie czy jak przeleje tam pieniadze, to
    czy zostawiac je, zeby sobie przenocowaly... Albo chociaz przelac na
    emaxa i zalozyc promocyjne lokaty na jeden dzien, zeby nie tracic
    odsetek. Ciekawe jak to zostanie zaliczone do "wplywow".