  • Data: 2011-03-06 08:17:36
    Temat: Re: A jednak "Oferta dla Ciebie" dziala, przynajmniej u mnie
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-06 09:07, mx pisze:
    > Też wypełniłem, ale żadnego SMS-a nie dostałem. " Wniosek został złożony
    > ......". Limit kk tylko 16400, ale kasa całkowicie od nich wyprowadzona
    > jakiś czas temu. Pytali w BIK-u to wiedzą, że teraz mam podobny limit na
    > kk.

    Bo to wyglada tak:
    - skladasz wniosek
    kolejne statusy to:
    - "Wniosek o kartę kredytową został złożony"
    - "Sprawdzenie czy do Klienta są przypisane inne wnioski, które są
    aktualnie procesowane"
    - "Oczekiwanie na wstępną decyzję kredytową" (w dni robocze to sie
    zmieni szybko, ale w weekend bedzie trzeba czekac)
    i tu nastepuje decyzja:
    albo
    - "Zakończenie procesowania wniosku - odrzucenie"
    albo
    przysylaja ci smsa oraz maila, zeby podpisac umowe w serwisie
    transakcyjnym. W serwisie transakcyjnym masz wtedy linka, klikasz,
    widzisz cala umowe, akceptujesz ja smsem i zalatwione. Oczywiscie umowe
    smsem mozna zaakceptowac przez internet tylko jesli sie na OUP.