eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiA może Pocztowy mysli logicznie?Re: A może Pocztowy mysli logicznie?
  • Data: 2010-01-09 21:59:00
    Temat: Re: A może Pocztowy mysli logicznie?
    Od: "Arkadiusz Jadczak" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tylko problem tego banku, naszpikowanego emigrantami z mBanku (chodzi mi rzecz jasna
    o
    pracowników mBanku, którzy masowo i stale przechodzą do BP z mBanku od ponad roku),
    polega na
    tym, że kopiuje mBank do bólu, od produktów po ulotki włącznie... Klasyczne copy
    paste bez
    wyobraźni i strategii. Zatem jak dla mnie Bank Pocztowy chce być bankiem i dla
    emerytów i dla
    internautów. I nowoczesnym i konserwatywnym jednocześnie. Efekt będzie wiadomo jaki:
    będą
    bankiem dla nikogo. Grupy docelowej mBanku nie przekonają do siebie, bo marka BP jest
    skazana na
    porażkę przez choćby magiczną literkę "P" w akronimie i to jest równie niemożliwe jak
    pokochanie
    PKP, Telekomunikacji Polskiej, ZUS oraz US, również skazanych na porażkę... A grupy
    emerytów nie
    nawrócą, tylko wręcz odstraszą nowymi pomysłami.
    To jest właśnie przykład zamieszania i braku wizji - udało się coś zrobić w mBanku,
    to dawaj -
    wdrażamy to w Pocztowym. To nic, że to inna grupa docelowa, inna oferta, inna marka,
    inna
    specyfika sieci dystrybucji. Ważne żeby skopiować, po co wymyślać, skoro łatwiej
    skopiować...
    Polska klasyka.
    Na pohybel!
    Szkoda tylko emerytów, którzy zamiast ulubionych cielistych pończoch i ziółek do
    parzenia w
    okienku pocztowym będą teraz atakowani na Poczcie Polskiej ofertą nowoczesnych
    produktów
    bankowych spod znaku Banku Pocztowego, pardon: mBanku, bo za chwilę nie będzie już
    różnicy i
    wszystkim się te dwie oferty pop......ą.



    z...@o...pl napisał(a):

    > Czytam wątek zainicjowany przez przedstawiciela promocji
    > postępu, zgorszonego wstecznictwem promowania gotówki
    > i tak sobie myślę...
    >
    > że może dobrze że istnieje jeden jedyny bank nie ogarniety
    > manią "nawracania" klientów na jedynie słuszną wiarę w plastik
    > oraz internet. Zwłaszcza gdy kieruje ofertę do emerytów.
    >
    > Nie da sie przeskoczyć mBanku ofertą płatności bezgotówkowej
    > w necie bo niby jak? ujemne prowizje?
    >
    > Wielu Emerytów nie wierzy w jakies tam "czary mary za komputerem"
    > za to pieczątka i podpis na papierku sa dla niego swiete.
    >
    > Dlaczego mu tego nie dać, skoro klient właśnie tego chce?
    >
    > Może to jakaś próba przyciągnięcia _tradycyjnej_ klienteli?
    >


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1