eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiA w USA jak zwykle "dziwniej"...Re: A w USA jak zwykle "dziwniej"...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: A w USA jak zwykle "dziwniej"...
    Date: Sat, 04 Jan 2014 15:21:08 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 26
    Message-ID: <la95ck$5mc$3@node1.news.atman.pl>
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <ep4uhsw56342$.1kq6ldywtbio7.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1v52argaxxofw.1q6y1vwip64ky$.dlg@40tude.net>
    <a...@n...neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.242.146.25
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1388845268 5836 193.242.146.25 (4 Jan 2014 14:21:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Jan 2014 14:21:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:17.0) Gecko/20130801
    Thunderbird/17.0.8
    In-Reply-To: <a...@n...neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:599018
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 04.01.2014 01:10, Marek pisze:
    > On Fri, 3 Jan 2014 19:36:01 +0100, "J.F." <j...@p...onet.pl>
    > wrote:
    >> Tam offline funkcjonowal przez 50 lat. Nie wiem - ludzie bardziej
    >> uczciwi, przestepcy latwo dostrzegalni - dosc ze najwyrazniej nie
    >> mieli z tym klopotu. A moze po prostu te 2% prowizji wystarczyly na
    >> pokrycie strat.
    >
    > Właśnie to chciałem usłyszeć:), a u nas jakoś nie mieli do nas
    > zaufania, mechaniczne "czytniki" (te kopiujące nr wypukły na specjalny
    > rachunek) jakoś się nie przyjely choć raz w Gdyni 8 lat temu płaciłem
    > tak w restauracji, ku mojemu rozbawieniu.

    Nie przyjęły się głównie dlatego, że jak u nas zaczęły masowo pojawiać
    się karty płatnicze, to praktycznie równolegle z elektronicznymi
    terminalami.

    Które są wygodniejsze i tańsze.

    Do tego dochodzi prowizja, która dzięki mniejszemu ryzyku przy
    kontrolowanych płatnościach może być niższa, oraz koszt obsługi.

    --
    Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
    są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
    I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1