    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: AFl- podstawy - pytanie.
    Date: Tue, 1 Feb 2011 12:02:35 +0100

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ii8ejc$2i8$1@usenet.news.interia.pl...

    > Raczej testowania.
    > Póki co na razie ami AMI, ani Metas nie proponują np w sowim zakresie np.
    > rysowania parabol - choćby taki jakie zaaplikowane są w głupim
    > Windowowskim Paint-cie (z których korzysta np. Skippy - który aby to
    > realizować napisał musiał napisać swój własny soft).
    >
    > <http://ifutures.pl/download/file.php?id=5902&sid=07
    84744e2f4b3eb11a1e64d2f2a344a5&mode=view>

    Ami kupiłem.
    Przecież uzywasz Ami do programowania algorytmów, to cuo tu wyjeżdżasz z
    parabolami.
    Poza tym nie znam żadnego notkowego softu rysującego parabole więc proszę
    mnie przywołuj mnie jako usprawiedliwienia na dowolne "testowanie" dowolnego
    softu.

    > Statica czy coś tam innego, aby wykreślić podstwę jezeli chodzi o
    > tradowanie tzn. wykres LOP (nie da się tego zrobić z DDE- któe to jak
    > najbardziej przez ten kanał dane takie jak najbardziej wysyła).

    DDE jest do bani.