eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToken w VW-DUUUUŻY MINUSRe: ALE DUUUUŻY PLUS...
  • Data: 2004-11-10 18:20:59
    Temat: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
    Od: andy_k <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 10 Nov 2004 18:22:13 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >I to duża. Info żadnego, wyprodukowanie maila z informacją, że mam dzwonić
    >zajęło im prawie tydzień. A już odsyłanie na infolinię przez pocztę wewn.
    >uważam za kuriozalne. Jakoś zmiany w danych teleadresowych mogli przyjąc
    >mailem, zmianę limitów również, a zamówienia na token, który nie będzie
    >działał z ich winy nie mogą ? DUUUUŻA WPADKA.

    Tylko, ze to "norma" ze banki przez poczte wewnetrzna badz e-maile zwykle
    dlugo (wiele dni) odpowiadaja, to ze do tej pory Tobie odpowiadano tego samego
    dnia uwazam za... niezwykle, delikatnie sprawe okreslajac, moze napisali przy
    Twoich danych - uwaga to ta z pbb, albo zadawalas im banalne pytania? ;)
    Dlugo odpowiadaja zarowno w VW, jak i mbanku (e-mailem, Ci to czasem w ogole
    nie odpowiadaja), jak i w inteligo (tu nieraz odpowiedz przychodzi dopiero po
    paru tygodniach, raz sie chyba zdarzylo, ze po 2 czy 3 miesiacach - coz,
    lepiej pozno niz wcale :)), w citi zwykle na drugi dzien, ale nieraz tez kilka
    dni.
    Jedynie chyba tylko Nordea standardowo szybko, tego samego dnia odpowiada (ale
    tez bywaja wyjatki).

    > Zwłaszcza, że NIENAWIDZĘ dzwonić do banku.

    O, laczy na jednak cos wspolnego. ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1