eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiToken w VW-DUUUUŻY MINUSRe: ALE DUUUUŻY PLUS...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!lublin.pl!news.lublin.pl!ak
    From: andy_k <a...@a...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ALE DUUUUŻY PLUS...
    Date: Wed, 10 Nov 2004 19:20:59 +0100
    Organization: lubman
    Lines: 35
    Message-ID: <P...@z...wbc.lublin.pl>
    References: <cmti0g$oe$1@news.onet.pl> <cmticr$bec$1@inews.gazeta.pl>
    <cmtiqf$dl9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: user.wbc.lublin.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: QUOTED-PRINTABLE
    X-Trace: news.lublin.pl 1100110912 25772 212.182.104.10 (10 Nov 2004 18:21:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...lublin.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 10 Nov 2004 18:21:52 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <cmtiqf$dl9$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:324247
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 10 Nov 2004 18:22:13 +0100, "Glenn" <g...@b...pl> wrote:

    >I to duża. Info żadnego, wyprodukowanie maila z informacją, że mam dzwonić
    >zajęło im prawie tydzień. A już odsyłanie na infolinię przez pocztę wewn.
    >uważam za kuriozalne. Jakoś zmiany w danych teleadresowych mogli przyjąc
    >mailem, zmianę limitów również, a zamówienia na token, który nie będzie
    >działał z ich winy nie mogą ? DUUUUŻA WPADKA.

    Tylko, ze to "norma" ze banki przez poczte wewnetrzna badz e-maile zwykle
    dlugo (wiele dni) odpowiadaja, to ze do tej pory Tobie odpowiadano tego samego
    dnia uwazam za... niezwykle, delikatnie sprawe okreslajac, moze napisali przy
    Twoich danych - uwaga to ta z pbb, albo zadawalas im banalne pytania? ;)
    Dlugo odpowiadaja zarowno w VW, jak i mbanku (e-mailem, Ci to czasem w ogole
    nie odpowiadaja), jak i w inteligo (tu nieraz odpowiedz przychodzi dopiero po
    paru tygodniach, raz sie chyba zdarzylo, ze po 2 czy 3 miesiacach - coz,
    lepiej pozno niz wcale :)), w citi zwykle na drugi dzien, ale nieraz tez kilka
    dni.
    Jedynie chyba tylko Nordea standardowo szybko, tego samego dnia odpowiada (ale
    tez bywaja wyjatki).

    > Zwłaszcza, że NIENAWIDZĘ dzwonić do banku.

    O, laczy na jednak cos wspolnego. ;)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1