  • Data: 2008-11-28 19:10:08
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mareK" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ggpet5$3c7$1@achot.icm.edu.pl...
    >Z informacji z Alior wynika ,że daja karte kredytową z nieoprocentowanym
    >kredytem na 57 dni.
    > Przy czym przelew z konta karty na dowolne konto jest traktowany jako
    > bezgotówkowy.
    > Czyli biore KK np z limitem np 40000 przelewam do innego banku na 56 dni,
    > na 10% , potem spłacam ten kredyt nieoprocentowany w Alior i powtarzam do
    > skutku operacje.
    > Zarabiam rocznie pow 3000 za nic, bo podatek belki i koszt karty 40-80 zł,
    > gdzie tu jest jakiś haczyk , czy moze mam błędne informacje?

    Zadna promocja nie trwa wiecznie, do listopada podobnie bylo w BZWBK, za 3zl
    mozna bylo przelac duzy limit i zarabiac, ale teraz wprowadzili 1% od
    przelewu, co cala operacje czyni nieoplacalna. Na razie ilosc posiadaczy KK
    w Aliorze nie jest duza, ale z pewnoscia, gdy sie powiekszy bank wprowadzi
    podobna prowizje, w koncu reklama tez kosztuje.