  • Data: 2008-11-28 19:26:03
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: " Adam" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Haczyk - Jeszcze nikomu sie nie udalo dostac tej karty. Czekamy na
    > pierwszego szczesliwca :-)

    Coś jest na rzeczy.
    Złożyłem wniosek (wraz z zaświadczeniami z zakładu pracy) 19.11.2008. Do tej
    pory zero odzewu. Będąc 25.11.2008 w oddziale dowiedziałem się, że wniosku
    nawet nie wprowadzono do systemu! Obiecano, że do końca tygodnia wprowadzą i
    ktoś się ze mną skontaktuje. Obiecanki, cacanki.
    No i na koniec, żeby nie było, że oddział zawalony klientami, wnioskami itp.
    Byłem u niech 3 razy, w sumie naliczyłem 1 (słownie: jednego klienta), na 8
    osób personelu. Mój wniosek o KK był pierwszym w oddziale (po ponad tygodniu
    pracy). A mimo to olewactwo totalne :(

    pzdr