  • Data: 2008-11-29 07:57:15
    Temat: Re: ALIOR KK gdzie jest jakiś haczyk?
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sob, 29 lis 2008 o 00:44 GMT, Piotr Gralak napisał(a):

    > hihi a miało być tak pięknie... kto to rozpuścił plotę, że będzie za
    > free? przyznać się! ;)

    Było za free, mialo tak byc, takie odpowidzi udzielali z banku.

    Wiec chyba jednak zrezygnuje z karty :( bo jezeli tak, to jest ona zupelnie
    dla mnie bez sensu, wystarczy mi ta co mam teraz.

    Chyba jeszcze ostatnia nadzieja jae getin? moze tutaj sobie wyrobie z max
    limitem i potem przeniose do getinu +30%? :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ - Powtorzmy tabliczke mnozenia - mowi ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ojciec do syna - na pewno wiesz, ze dwa ]