  • Data: 2023-08-11 08:38:29
    Temat: Re: ALIOR i przelewy podatkowe
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Aug 2023 06:12:54 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > OIDP to tak właśnie jest.
    > PS. W Nest,ING i mBanku tez tego formularza nie ma i patrząc po liście
    > rozwijanej to faktycznie można odnieść wrażenie, że jest "wspólna" czyli
    > skądś ją mają.

    Listę mają od urzedu skarbowego, czy tam ministra, ktory okresla co na
    niej ma byc :-)

    system bankowy chyba czesto od zewnetrznej firmy, aczkolwiek
    informatykow banki zatrudniają.

    Bo jakos sobie nie wyobrazam, aby zewnętrzna firma przygotowywała
    jeden program do tej listy, ktory by pasował do systemu wszystkich
    banków.

    Chyba, ze w XML, a banki np mialy by obowiązek ten xml obslugiwac i na
    jego podstawie przelewy przygotowywać.

    J.