  • Data: 2023-08-11 08:51:05
    Temat: Re: ALIOR i przelewy podatkowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.08.2023 o 06:12, Kamil Jońca pisze:

    > Jeśli dobrze widzę to ten podatek płaci się po decyzji więc może trzeba
    > wybrać "INNY" i w identyfikatorze zobowiązania wpisać numer decyzji (bo
    > pewnie taka będzie)

    No właśnie nie ma "inny". Dzwoniłem nawet na infolinię. To tam mi
    pracownik podpowiedział taki sposób, by wpisać cokolwiek i poinformować
    o tym urząd.

    > OIDP to tak właśnie jest.
    > PS. W Nest,ING i mBanku tez tego formularza nie ma i patrząc po liście
    > rozwijanej to faktycznie można odnieść wrażenie, że jest "wspólna" czyli
    > skądś ją mają.

    No właśnie bez jakiejkolwiek złośliwości chciałem "naprawić skrawek
    świata". No przecież można napisać do dostawcy tej listy, że brakuje.
    Dlatego napisałem, a nie po to, by składać reklamację. Dlatego jej
    odrzucenie mnie śmieszy po prostu.

    --
    (~) Robert Tomasik