  • Data: 2007-08-19 14:09:55
    Temat: Re: AMEX korporacyjny -> Euro
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Jun 2007 20:23:11 +0000 (UTC), Tomasz Paszkowski
    <s...@g...com> wrote:

    >Mnie też te Amexy interesują, co w nich jest ? Dlaczego wszystkie duże
    >korporacje daję je swoim pracowniką ??? Co jest w nich lepszego ?

    Wygoda dla pracodawcy. Nie musi zapewnić gotówki na delegację, dbać o
    bezpieczeństwo. Po powrocie (albo po obliczeniu zestawienia) pracownik
    wypełnia "ekspensa", dostaje kasę i kartę spłaca (a może i niektóre
    firmy spłacają same).

    --
    Jarek Andrzejewski