  • Data: 2011-04-07 19:59:39
    Temat: Re: AT dla srebra
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:1dsdd4m2b974r.14ab5e2ws7mvw$.dlg@40tude.net...
    > Mój instynkt podpowiada ze na razie wystarczy tych wzrostów (na podstaw.
    > korelacji z eur/usd), ale zgodnie z "oficjalnymi" poglądami powinienem
    > dać
    > zyskom rosnąć.
    >
    > p.s.
    > Skippy błagam. Nie widzę oporów i czuję się zagubiony ;)

    root mamy hiperbolę, z niej poziomów się nie da wywnioskować
    Jakieś pół roku, może 8 mcy temu mnie tu pytano o złoto i wtedy z hiperboli
    wydał mi się termin zakończnia na marzec 2011

    Teraz patrzę: nadal pion.
    Myliłem się, ale nie poszły stopy, nic na to nie poradzę.

    Jak widać źle mi się wydało i nadal nie ma żadnych oznak końca

    Darvas?

    A fundamentalnie nic sie nie da wydedukowć?