    From: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Absurd na PKP, PIN trzeba podyktowac
    Date: Wed, 28 May 2008 08:21:56 +0200

    napisał w wiadomości news:g1hai0$q3q$1@flis.man.torun.pl...

    > "krzysztofsf"
    > 5...@y...goo
    glegroups.com

    > : Po prostu przez dziure przekladac same kable odlaczone na ta
    > : okolicznosc od ktoregos z urzadzen na chwile montazu.
    >
    > Tak właśnie, choć niektóre osoby (któraś osoba?) uważają
    > (uważa) że odłączenie przewodów skutkuje zniszczeniem terminala.

    Zniszczeniem to pewnie nie, ale...

    Po pierwsze, KTO ma to zrobić? Skoro terminal nie mieści się
    w dziurze, to potrzeba pomocy drugiej osoby, która podejdzie
    do szyby od strony klientów i wywlókłszy przewód przyniesie
    pinpada na zaplecze. Nie mam pewności, czy kolei będzie się
    chciało znaleźć pracownika, który na zawołanie będzie latał
    z pinpadami wte i wewte dokoła budynku, aby je podłączać
    i odłączać za każdym razem gdy kolejna kasa zaczyna lub
    kończy zmianę (albo przerwę śniadaniową).

    Po drugie (a może nawet zerowe) możliwość w miarę swobodnego
    odłączania i przyłączania terminala przez kasjerkę za każdym
    razem gdy zajmuje lub opuszcza miejsce pracy stwarza okazję
    do łatwego podłączenia INNEGO pinpada, który wygląda całkiem
    tak samo jak oryginalny, ale np. zapamiętuje sobie wszystkie
    wklepane kody.........

    Maciek