  • Data: 2008-12-14 18:11:18
    Temat: Re: Absurd wysokiego oprocentowania...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail x...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jedna uwaga... banki najczęściej nie są wcale zainteresowane unikaniem
    > belki.

    to co napisałes, to wszystko byłoby prawda, gdyby nie to, ze bankom przede
    wszystkim powinno zalezec na pozyskiwaniu klientów. Skoro ze swojej
    kieszeni juz wiecej dac sie nie da, to mozna dac dodatek z kieszeni
    panstwa. Zmiana przepisów? Jakos nie chce mi sie wierzyc w kontekscie tego,
    ze rzad raczej obiecywał zniesienie belki. Jak nagle wytłumaczyliby
    uszczelnianie przepisów w tym zakresie?
    Zreszta widac po alliorze ze pierwszy bank juz jest. Dadza jeszcze troche
    wyzsze oprocentowanie i zobaczysz ilu za chwile beda mieli klientów i
    przede wszystkim ile kasy zbiorą z rynku.

    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem
    można jeść w miejscu publicznym ;-)"
    DooMiniK: "A alkohol w czekoladkach czy w butelce obok? ;]"