    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Agencje PKO BP i karty
    Date: Wed, 7 Apr 2004 10:59:51 +0200

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:c50ek4$7tf$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > "Celem umieszczenia terminali w placówkach jest umożliwienie posiadaczom
    > kart wypłat gotówki przy wykorzystaniu kart debetowych. Jest to
    alternatywa
    > wobec wypłat z bankomatów, a terminale mogą znaleźć się tam gdzie
    > wystawienie bankomatu po prostu się nie opłaca"

    No dobra, to teraz dla czytajacych inaczej:
    1. Czy tam jest napisane "JEDYNYM celem..."?
    2. Jezeli nie ma slowa "jedynym" albo rownowaznego, to czy uprawniony jest
    wniosek ze MOGA BYC wykonywane inne transakcje niz wyplata gotowki, KTORE
    NIE SA OPISANE w tym tekscie?
    3. Czy w calym tym tekscie jest JAKAKOLWIEK informacja o o innych
    transakcjach niz gotowkowych?
    4. Cytat z posta zaczynajacego watek:"plakat z haslem (...)"Plac karta za
    rachunki" i dopiskiem ze teraz we wszytskich agencjach
    mozna pobrac gotowke na karte i wlasnie oplacic rachunki"

    > Poza tym obejrzyj slipa.

    A co mnie obchodzi slip z wyplaty gotowki?

    Po prostu opis TZ nie jest pelny i odpowiedzi na postawione pytanie nie
    udziela.

    --
    Pozdrowienia
    ---