  • Data: 2004-04-07 10:18:06
    Temat: Re: Agencje PKO BP i karty
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał:

    > No dobra, to teraz dla czytajacych inaczej:
    > 4. Cytat z posta zaczynajacego watek:"plakat z haslem (...)"Plac karta za
    > rachunki" i dopiskiem ze teraz we wszytskich agencjach
    > mozna pobrac *_GOTOWKE_* na karte i wlasnie oplacic rachunki"

    Piszesz sam do siebie???

    > Po prostu opis TZ nie jest pelny i odpowiedzi na postawione pytanie nie
    > udziela.

    To Ty upierdliwie upierasz się przy wyimaginowanym nie wiem skąd wniosku.
    To że w jakimś tam banku kiedyś_było_można/można/można_będzie
    opłacać rachunki KK jako transakcja bezgotówkową tu nie ma nic do rzeczy.

    "teraz we wszytskich agencjach mozna pobrac *_GOTOWKE_* na karte ..."

    "Ma ktos moze jakies blizsze informacje jak oni
    traktuja te operacje? - jako wyplate gotowki?"

    A jak Twoim zdaniem maja traktować?
    Najlepiej jako bezzwrotną pożyczkę?
    Czemu Karol o tym też nie pisze?
    I kto tu przegina?