  • Data: 2022-03-14 13:23:20
    Temat: Re: Aion bank ma już wystarczająco dużo klientów?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 2 lutego 2022 o 11:20:58 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > Ja ostatnio nie mogłem przelać z oszczędnościowego, więc je zamknąłem - przelało
    się, ale na konto dolarowe.
    > Podwójna wymiana kosztowała mnie 2,30zł na 10k zł.
    > Zobaczymy, czy oddadzą łobuzy, ta ich apka ma takie pułapki.

    Z kronikarskiego obowiązku - przy pierwszej reklamacji nie oddali, ale przy drugiej -
    czy to ktoś mądrzejszy się zajął (ciekawie się podpisują ci "kąsóltanci" - tylko
    imionami) czy też może zadziałała wzmianka o Rzeczniku Finansowym - oddali.

    > Więc jednego co szkoda to ich kursów.

    Tak więc się jeszcze zastanawiam, czy zamknąć.
    Muszę sprawdzić, czy te bankomaty rzeczywiście bez ograniczeń.