    From: <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Akceptowalnosc kart
    Date: 17 Mar 2002 13:02:34 +0100

    > zapłącić
    > zaplac karta :
    >
    > - kioska

    fakt będe leciał do kiosku 300m jak mam sklepik z gazetą 50m a sam 150m od domu

    > - knajpie za 1 piwo

    przyjmą kartę

    > - taksowce (wiekszosc nie akceptuje kart chc zdarzaja sie chlubne wyjatki)

    spotkałem się z taksowką z żelazkiem ale podobno wprowadzają terminale gsm.

    > - na poczcie za znaczki

    poczta wprowadza terminale

    > - w pobiskim zieleniaku

    kołomnie nie ma zieleniaka:)

    > - kierowcy za bilet w autobusie

    będe jechał bez biletu

    > - w kinie za bilet itp itp

    kina akceptują karty

    > VISA jest tak samo akceptowalna w Polsce jak Europay

    ale zagranicą już tak nie do końca.
    pozatym kurs pln-usd visy jest korzystny dla mnie.