  • Data: 2009-10-24 12:27:01
    Temat: Re: Akcje PGE
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ewelina" <...@w...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hbur5p$nn6$...@a...news.neostrada.pl

    > Cieszy mnie to, bo kiedyś słyszałam, że nie ma sensu by nie-fachowiec tym
    > się
    > zajmował, że lepiej powierzyć wszystko specjalistom. A ja chcę to robić
    > sama,
    > z wszystkimi konsekwencjami. Ale zdaję sobie sprawę, że droga jest długa.

    Ci tzw. "fachowcy" i "specjaliści" to w zdecydowanej większości przypadków
    kupa śmiechu.

    Podobno statystyki mówią, że 3/4 indywidualnych na giełdzie bankrutuje.
    Wprawdzie nie wiem jak te osoby są to w stanie zrobić ale nie mam tez
    powodów aby nie ufać tym statystykom. Więc niech Cię nie zwiodą początkowe
    sukcesy.

    Ogólnie jak przejdziesz co najmniej półtora cyklu hossa-bessa to będziesz w
    temacie zorientowana. I daruj sobie też wszelkie rachunki typu "demo".
    Szkoda czasu. Graj prawdziwymi środkami. Powodzenia!