    From: "iol" <i...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ...::: Akredytywa - Pomocy !!! :::....
    Date: Thu, 28 Mar 2002 14:11:08 +0100

    To zależy czy chcesz otworzyć akredytywę jako osoba fiyczna czy prowadząca
    działalność gospodarczą. Wydaje mi się, iż dla osób fizycznych polskie
    banki nie otwierają akredytyw. Jeżeli zaś prowadzisz działalność gospodarczą
    to zapytaj w baku w którym posiadasz konto lub skontaktuj się z tzw. Doradcą
    Bankowym z Banku Handlowego obecny Citi w twoim mieście, są to pracownicy
    którzy mają wiedzę na temat akredytyw. Pozdrawiam Iwona.