  • Data: 2009-06-01 11:58:35
    Temat: Re: Aktualna wysokość kultury bankowosci w Alior
    Od: Brzezi <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    pon, 01 cze 2009 o 13:04 GMT, Tomasz Pająk napisał(a):

    > Witam szanowną Grupę,
    > W związku z zamachem Fortisa na E-pakiet muszę szybko, choć z bólem serca
    > się zeń wynosić. Wśród
    > rozważanych opcji jest m.in Alior. Mając na uwadze ich liczne potknięcia z
    > wyższą kulturą bankowości, chciałbym od klientów tego banku dowiedzieć się
    > jak obecnie kształtuje się poziom obsługi tamże. Mam m.in. na myśli
    > takie ficzyrsy jak:
    > - lokata nocna - czy środki prawidłowo spływają każdego dnia

    to kiedy lokata zostaje pobierana to jest da mnie niezidentyfikowane :)
    bo w okolicach 12 i po w nocy zawsze kasa jeszcze jest na koncie, ale rano
    ZAWSZE na pewno jest juz spowrotem :)

    > - obsługa przez www - czy są problemy z wychodzeniem / docieraniem /
    > księgowaniem przelewów, czy zdarzają się (jak często) awarie / inne
    > nieczynności systemu

    nieczynnosci systemu sa robione cyklicznie w piatki, wiekszosc piatkow, ale
    sa to zaplanowane modernizacje sytemu

    ogolnie nie stwierdzilem zadnych anomali, jedyny minus, to ze sa tylko dwie
    sesje przychodzace :(, ostatni o 15 :(

    > - debetówka - czy zdarzają się problemy z autoryzacją przy płatnościach
    > tudzież wypłatach gotówki ?

    nigdy nie placilem jeszcze ta debetowka, do tego mam KK, kilka razy zdazylo
    mi sie miec problem przy bankomacie, ale to z powodu zapomnianego pinu :)

    > - czy korespondencję z bankiem można efektywnie "uprawiać" przez www (tak
    > jak mam w Fortisie) czy też wszystko co wykracza poza udzielenie ogólnej
    > informacji trzeba załatwiać osobiście w oddziale?

    Na wyslanie zgloszenie ze strony banku, odpowiadaja w ciagu dnia/2 dni.
    Najlepiej miec swojego bankiera w jakims konkretnym oddziale banku, wtedy
    mozna z nim wiekszosc spraw zalatwic mailowo/telefonicznie

    Pozdrawiam
    Brzezi