  • Data: 2009-06-01 17:32:43
    Temat: Re: Aktualna wysokość kultury bankowosci w Alior
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomasz Pająk" <t...@e...gliwice.pl> wrote:

    > Mam m.in. na myśli takie ficzyrsy jak:
    > - lokata nocna - czy środki prawidłowo spływają każdego dnia

    Działa ok. Na początku było z raz albo dwa razy, że lokata nie wróciła,
    albo odsetki się nie naliczyły, ale wtedy ostro kombinowali z systemem.
    Środki znikają około 1 w nocy i wracają jakoś przed 7.

    > - obsługa przez www - czy są problemy z wychodzeniem / docieraniem /
    > księgowaniem przelewów, czy zdarzają się (jak często) awarie / inne
    > nieczynności systemu

    System działa poprawnie. Dupowato jest z 3 sesją KIRu, bo księgują
    następnego dnia rano - tylko na ich stronie nic nie pisze, że
    następnego dnia roboczego. W maksymalnie skarajnym przypadku czyli jak
    czwartek/piątek święto to wysyłając 3 sesją pieniądze do Aliora w środę
    będziesz mógł nimi dysponować dopiero w poniedziałek rano :/
    Generalnie Alior znalazł dobry myk na lokatę O/N z tym księgowaniem 3
    sesji.

    > - debetówka - czy zdarzają się problemy z autoryzacją przy
    > płatnościach tudzież wypłatach gotówki ?

    Jest to karta maestro. Stare bankomaty BGŻ, bankomaty Eurobanku i nowe
    bankomaty Polbanku ich nie łykają. Tutaj lepiej spisuje się Nordea.

    > - czy korespondencję z bankiem można efektywnie "uprawiać" przez www
    > (tak jak mam w Fortisie) czy też wszystko co wykracza poza udzielenie
    > ogólnej informacji trzeba załatwiać osobiście w oddziale?

    Można telefonować, ale dużo rzeczy jeszcze oddział albo w ogóle ich nie
    można załatwić jeszcze ;) Po bliższym kontakcie z bankierką można się
    przez maila dogadywać.

    Xenocide